Bellah

Alla inlägg under juli 2011

Av Bellah Svensson - 24 juli 2011 14:08


Komentera inga taskiga komentarer  .. Tack !  


Av Bellah Svensson - 6 juli 2011 21:35

Hemlisen är .. 


        Jag älskar Justin Bieber !! <'33

          Fäänn ( fan ) Vad  braaa 

    

Av Bellah Svensson - 5 juli 2011 20:04

Hej ! Jag ville bara tipsa om en webbsida !


                              ZooMumba.bigpoit.com


 Skitt ! Skitt vad kuul !


                           Ska visa en liten Bildiz på ZooMumba.bigpoit.com 


      Jag heter Bella-99 På Det Och Är Snart I Lv 9 Har Bara Haft Det I 1 Månad !  :'D




         Nu kmr bildizen !! :'D


                    Såå ! 



 Bli gärna vän med mig eller i gästboken eller i komentaren skriver vad du heter :'D     

Av Bellah Svensson - 4 juli 2011 18:55

Hej , idag såg jag en film som var skit bra ! :'D  


 Ska visa en bild på skivan och youtobe klipp från filmen ! 


       Menar alla låtarna och en bildiz ! :'D


                                           HÄR KMR DET ! :'D







                                                     FÖRST BILDIZEN !





 


Fin bild .. Ska berätta vad det står på baksidan ! Azzå vad det handlar om !




En musikalisk och magisk ny askungensaga, där de dansar lyckliga i alla sina dagar. I denna sprudlande version spelar Selena Gomez (The wizards of waverly place) Mary, en modern Askungen med dansskor istället för skor av glas.Drew Seeley (High school musical) spelar Joey, en charmig nykomling på skolan som letar efter en tjej att överösa med kärlek. Kanske är Mary det rätta? Musiken och dansen, den härliga  romantiken och mängder av överraskningar gör Another Cinderella Story till en film som alla gillar!




                                        Så NU KMR LÅTARNA!




     

Presentation


Jaahh Eh En Skön Person Som Hare Humor ;* Tack För Ni Läser DEtta Och Kollar min Bloggiizz !! :D // Vanessa

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jag skyddar min vänner >;D

  Höööjj! I love minah vänner .. Så Jahh skah visah en Bildiiz! :

 

 

:)  

Mixxiihh

Min lilla gästbok :'D


Ovido - Quiz & Flashcards