Bellah

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bellah Svensson - 29 augusti 2011 18:47

Hej ! Idag har jag skippat trångingen inte för att jag ville utan för att jag var tvungen min StoraSyrra hade klassfotbollsmatch idag och dom hade för litte spelare så jag fick hoppa in det var super kuul     det var jättemycket lera där och alla slängde sig i leran men jag jag kom hem tog en varm och skön dusch ! :D


Och tränaren sa att jag varsuper duktig !  *STOLT* Gjorde 1 mål :D



 Ahh .. Hej då bloggar mer imörran xD



                          XOXO Bellah 

Av Bellah Svensson - 23 augusti 2011 14:33

  Idag loggade jag in och såg ett * super fint lagg * 


 XOXO Bella :) 


Av Bellah Svensson - 22 augusti 2011 13:55

Idag har jag lagt upp 5 inlägg bara på 5 min 6  inlägg med denhär  







                           ville lixom berätta det! 


             





                            XOXO Bella :) 

Av Bellah Svensson - 22 augusti 2011 13:51

Av Bellah Svensson - 22 augusti 2011 13:08

Hej ! idag var jag på skolan men det var en speciell skoldag ! 


 Det var nämligen första skoldagen och vi fick inga läxor denna vecka !!  


SuperKuuul !!


                         emm .. det var allt tror jag !



      Hej då !    Nej vänta justdet det var ju också att ...


               Förlåt att jag inte bloggat så mycket men jag har inte kunnat logga in så jag bytte               Lözzen .   Och jag har ett hemligt ord .. vill ni veta .. ?  Okej ..   

Det är XOXO ..  Det betyder Puss o Kram 


                           





                   XOXO Bella :)

Presentation


Jaahh Eh En Skön Person Som Hare Humor ;* Tack För Ni Läser DEtta Och Kollar min Bloggiizz !! :D // Vanessa

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jag skyddar min vänner >;D

  Höööjj! I love minah vänner .. Så Jahh skah visah en Bildiiz! :

 

 

:)  

Mixxiihh

Min lilla gästbok :'D


Ovido - Quiz & Flashcards