Bellah

Alla inlägg under december 2011

Av Bellah Svensson - 24 december 2011 11:53

Jag har gjort 2 inlägg sen jag kom till baks men har ej snackat om lillebror!!   Heeh !  Han heter Markus och idag är det hans första jul !! Underbart !!  


 


Love him !  Senare i bloggen kan ni ju få  se honom  !! 


 

Hes so .. I love hiim !!!    


 

 

 .  Han är typ 4 månader                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       // Markus och Bellah   
































































Av Bellah Svensson - 24 december 2011 11:36

Hej Hej , Här kommer 3 jullåtar !! 

Och om ni undrar så kommer jag blogga lite extra mycket under jullovet !!  

   Nice !!  ¨¨¨


 


                        Merry Christmas !!  

                          Här kommer låt nr 1 !!  





    

  Viisst Ären braa !! xD                       Här kommer låt nr 2 !!  



jullåt nr 2 var det där !! Det var Justin Bieber Visst är han en läckerbit men nästa låt är Mangee *!! Här kommer låt nr 3 Sista Låten !! :)) 


J*vlar Vad den äger fett asså !!  

Alla manglar på nu !! mange bjuder !! Så Fkn Bra !!  






 


 

 

 

                               //      Många MusikHälsningar Bellah !!   







Av Bellah Svensson - 23 december 2011 09:29

Sorry ! Ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag hade inte riktigt lust ...


Men nu har jag det så vart ska jag börjja ... ?? 

Joo , Jag kan ju börja med att snart är det JULAFTON ! Today is Friday !


It´s Christmas eve on Saturday ( Tomorrow ) !!


And my birhtday is on thee days! Onn Monday !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jaahh Eh En Skön Person Som Hare Humor ;* Tack För Ni Läser DEtta Och Kollar min Bloggiizz !! :D // Vanessa

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jag skyddar min vänner >;D

  Höööjj! I love minah vänner .. Så Jahh skah visah en Bildiiz! :

 

 

:)  

Mixxiihh

Min lilla gästbok :'D


Ovido - Quiz & Flashcards