Bellah

Alla inlägg under september 2011

Av Bellah Svensson - 22 september 2011 20:25

Tidigare i bloggen har jag skrivit att jag skulle bli storasysterooch det händ idaag !!

Det började så här ...




         Rektor Anders kom till mig när vi såg på lilla aktuelt han sa aatt mamma åkte in till bb och bebisen ville ut ! Och han sa att jag skulle ringa pappa och det gjorde jag .. pappa sa att jag skulle gå hem och vänta på att jag skulle komma jag väntade och väntade ..

Tills han ringde och sa att han kpommer 17:30 sen kom min syrra och pappan inte min pappa min låtsas pappa barnets pappa .... Och sen åkte han till bb till mamma ..

Och pappa kom till slut .. vi satte oss i bilen åkte till konsum .. och väntade på att mamma skulle ringa från bb och det gjorde hon jag sprang ssoom bara den för att få tag i telefonen och det fick jag ..jAG LYFTE UPP LUREN OCH SA * Hej det är Bellah *  Det var mamma .. Jag blev helt ivrig jag frågade snabbt vad det blev hon sa vad tror du och jag sa *Kille ?* Och mamma sa .. ATT DET BLEV DET JAG BLEV SUPER GLAA !! Bebisen var frisk och vägde typ 2000 g ellertyp ngt med 2000 jag började gråta och jag sa att jag var så glaa !! Jag sa godnatt och jag kommer få träffa honom imorron .. LÄNGTAR F*cking MUCH !!:)) Vi vet inte vad den ska heta än men jag är helt nööjd !! :))   



   XOXO Lill pysen och Bellah !! :))

Presentation


Jaahh Eh En Skön Person Som Hare Humor ;* Tack För Ni Läser DEtta Och Kollar min Bloggiizz !! :D // Vanessa

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jag skyddar min vänner >;D

  Höööjj! I love minah vänner .. Så Jahh skah visah en Bildiiz! :

 

 

:)  

Mixxiihh

Min lilla gästbok :'D


Ovido - Quiz & Flashcards